Zamówienie za więcej niż 199,00 zł - Otrzymujesz darmową dostawę
polski
polski
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Twoja przesyłka jest niezgodna z zamówieniem?

Spokojnie, tutaj też pracują ludzie. Daj nam czym prędzej znać!

 

 

ZWROT

 

Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie internetowym nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki.

 

Zwracany towar wraz z oświadczeniem odeślij na adres:

Palarnia Kawy „KAWOWA FABRYKA”

Brukowa 11

91-341 Łódź

 

z dopiskiem ZWROT – przyspieszy to załatwienie Twojej sprawy

 

 

 

REKLAMACJA / USZKODZENIE TOWARU

 

Jeśli zakupiony towar jest uszkodzony – skontaktuj się z nami.

 

Taki produkt trzeba będzie odesłać do nas na adres:

Palarnia Kawy „KAWOWA FABRYKA”

Brukowa 11

91-341 Łódź

 

z dopiskiem – REKLAMACJA – wtedy przekażemy sprawę od razu do rozpatrzenia

 

 

Aby wszystko poszło szybko i sprawnie będziemy potrzebować:

  • oczywiście reklamowany towar
  • dowód zakupu (paragon lub fakturę)
  • dokładny opis powodu reklamacji
  • numer zamówienia
  • numer telefonu i adres e-mail, które umożliwią nam szybkie poinformowanie Cię o decyzji
    w przedmiocie reklamowanego towaru

 

 

Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zawierającej reklamowany produkt

Reklamowany towar sprawdzamy i w razie wystąpienia wady bądź uszkodzenia – wymieniamy na nowy bądź dokonujemy pełnego zwrotu środków w formie wybranej przez Ciebie na dokumencie ZWROTU/REKLAMACJI/ODSTĄPIENIA OD UMOWY - Zgłoszenie reklamacyjni i odstąpienie od umowy.