Twoja przesyłka jest niezgodna z zamówieniem?
Spokojnie, tutaj też pracują ludzie. Daj nam czym prędzej znać!
ZWROT
Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie internetowym nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki.
Zwracany towar wraz z oświadczeniem odeślij na adres:
Palarnia Kawy „KAWOWA FABRYKA”
Brukowa 11
91-341 Łódź
z dopiskiem ZWROT – przyspieszy to załatwienie Twojej sprawy
REKLAMACJA / USZKODZENIE TOWARU
Jeśli zakupiony towar jest uszkodzony – skontaktuj się z nami.
Taki produkt trzeba będzie odesłać do nas na adres:
Palarnia Kawy „KAWOWA FABRYKA”
Brukowa 11
91-341 Łódź
z dopiskiem – REKLAMACJA – wtedy przekażemy sprawę od razu do rozpatrzenia
Aby wszystko poszło szybko i sprawnie będziemy potrzebować:
- oczywiście reklamowany towar
- dowód zakupu (paragon lub fakturę)
- dokładny opis powodu reklamacji
- numer zamówienia
- numer telefonu i adres e-mail, które umożliwią nam szybkie poinformowanie Cię o decyzji
w przedmiocie reklamowanego towaru
Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zawierającej reklamowany produkt
Reklamowany towar sprawdzamy i w razie wystąpienia wady bądź uszkodzenia – wymieniamy na nowy bądź dokonujemy pełnego zwrotu środków w formie wybranej przez Ciebie na dokumencie ZWROTU/REKLAMACJI/ODSTĄPIENIA OD UMOWY - Zgłoszenie reklamacyjni i odstąpienie od umowy.